Grey Glitter Pointer

Feeling glad igen.

Fin svengelska va?
Nää, men efter att ha surfat runt på datorn, halv sovit och bara slappat är jag ganska glad igen.
Kollade på roliga klipp på youtube och jag kan verkligen inte sluta skratta åt t.ex en liten valp som testar citron.
Hahah, om ni inte har sett det borde ni söka på det på youtube. Det är så roligt och hundarna är sååå sööta.
 
Hahah, nu när jag är på lite bättre humör tänkte jag gå och fota mina små fynd som jag köpte igår.
Det blir att ta med mobilen och sen lägga över de till datorn, så förlåt om bildern inte är de bästa sen.
Hihi, är så nöjd med det jag köpte igår, en av sakerna kan jag inte sluta lukta på :P
 
Kom tillbaka snart så får du se vad jag köpt och vad det är jag typ drogar för att det luktar så gott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0