Grey Glitter Pointer

Från lördagen till söndagen.

Igår, lördag hände det mycket.
Jag gick upp tidigt för att jag hade träning och vi skulle passa sööta Matilda.
 
Trängen var jätte rolig som vanligt men den slutade inte så bra...
Precis när träningen var slut började det ösregna!!
Mamma och Matilda hade kommit för att möta mig, stackars dem.
Så vi fick springa hem och vi blev hur blöta som helst.
Mina träningkläder vägde kilon och min mammas tjocktröja bildade en pöl när den droppade på golvet.
 
 
 
Sen duschade jag och efter det lekte jag och Matilda.
Sen var det matdax för Matilda.
 
Efter att ha ätit riktigt mycket blev det att sova i en timme.
Under tiden hon sov fixade vi andra till oss, vi skulle på Olivers släktkalas.
Matilda vaknade perfekt, vi var precis klara.
 
Vi väntade in pappa och två av våra släktingar sen åkte vi till Oliver.
 
Efter kalaset hämtade vi Olivia och sen handlade vi lite mys.
 
Jag och Olivia skypade och slappade. 
(hon sov över)

Vi vaknade inte så sent och sen typ slappade vi hela dagen, kollade på tv filmer.
En av dem var faktiskt riktigt bra (den nedan), den andra var väl sådär.
Men det var iaf kul att vara med Olivia <3
 
Sen åt jag...
 
Och sen var jag med Bella och Becca.
Det var oxå kul.
 
Efter det vad gjorde jag då.... hmm
 
Jo, och mamma kollade på två avsnitt av Hawaii five - 0
Det var mysigt.
 

Denna helgen har det hänt mycket och jag har haft kul nästan helatiden.
Så vad har ni gjort??
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0