Grey Glitter Pointer

Inte idag heller!

Fick inte något bra svar av doktorn idag heller :/
Man såg ingen skada med mr röntgen vilket gjorde min skada ännu svårare att fixa.
Jag har gjort fler olika undersökningar och olika röntgen, jag har även gjort ultraljud. Man såg att jag en skada på ultraljudet men inte på mr röntgen. Min axelskada är ett mysterium som är svårt att fixa och gör extremt ont.
 
Hade hoppats på att få reda på att något typ var trasigt så man visste vad man skulle göra.
Men varför skulle det få vara så "lätt" för mig?!?
 
Jag får väl stå ut tills, inte vet jag. Tills jag typ kapar av den :(
 
bild.JPG

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Jag förstår hur du tänker.
Kram

Svar: mm <3
None None

2013-08-07 @ 16:04:33
Postat av: Paulina

:-(

2013-08-07 @ 18:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0