Grey Glitter Pointer

Madkullen bilder!

Igår var jag på madkullen och kollade på Felicias avslutning.
De var kul att se min duktiga syrra uppe på hästryggen igen. (hon har ett skadat ben, de har varit brutet..)
På lägret är det bara islandshästar, iaf vad jag vet.
De, hästarna är inte kända för att vara bra på att hoppa utan för sin tölt.
 
Men på avslutningen fick vi se dem hoppa även om det inte gick så bra...
 
 
 
     
Hon börjar.. hon river.... hon fortsätter....hon river...    sista hoppet och hon..... river.. du var super duktig ändå.
  
Min syrra red en häst som aldrig hade hoppat förrut så det gick ganska bra.
Hon rev alla hinder, inte bara bommen, utan hela hindret. Men det var ändå duktigt att få den över hindrena!
Dessutom var det kul att titta :P
 
   
Några random bilder på alla hästar och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0