Grey Glitter Pointer

Nu väntar..

Nu väntar en vecka med skola och fotboll.
Veckan som börjar imon är den andra skolveckan efter lovet. 
Känner mig fortfarande taggad och är helt okej med att gå till skolan.. låter jag sjuk?? längta till skolan??
Hahah, kommer på mig själv ibland att jag säger det. Men det är faktiskt sant.
Det är kul att träffa kompisarna och det är ju det sista året tillsammans med dem.
Så man måste ju vara glad och ta vara på tiden :P
 
Min skola..
 
Och fotboll...
Imon, måndag har jag match.
Det ska bli kul för jag älskar att spela och det gör mig såå glad.
Sen på tisdag ska jag träna, vilket oxå är super kul.
Och på onsdag då är det match igen. Såå kul!!
Sen på torsdag så skulle vi haft träning men eftersom vi haft matcher och träning, tre dagar irad så skippar vi den.
Så då blir det ingen träning :( 
Men ist åker jag till ullevi (tror det är dit jag ska) Och kollar på fotboll.
 
 
Det är inte någon jättematch, öis-gais eller ngt sånt :P
Men det är ändå super kul, det är ju fotboll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0