Grey Glitter Pointer

...

Tjena är verkligen ledsen för den dåliga uppdateringen. Men har haft sportlov och sen har jag varit sjuk, men nu ska jag ändra på detta.
 
På sportlovet gjorde jag inte jätte mycket, var mest med kompisar och tränade. Sen gick jag även på bio med några kompisar, vi kollade på Pitch Perfect. Den filmen är verkligen bra!! har kollat på den runt 5-6 gånger nu. Fast det bästa på filmen är nog Riff-Off, älskar verkligen den delen :D 
Sen skadade även min syrra sig, hon bröt båda benen i höger benet. (alltså skenbenet och vadbenet) Hon var tvungen att opereras och nu har hon gips, ett rosa. Men hon mår bättre fast har lite ont då och då.
 
Sen efter det började skolan och gissa vad jag gjorde...... jag blev sjuk igen!
Så den veckan fanns det typ inget att skriva om. Det ända jag gjorde var att sova, äta och sova. Vilket även bloggen fick göra :( 
 
Och nu är vi framme här och gissa om jag är frisk?!? Nää det är jag inte, har fortfarande en jobbig hosta och en liten förkylning. Men det känns som om det är på väg åt rätt håll. Vill bara bli frisk. Men jag är iaf tillräckligt frisk för att gå till skolan vilket är skönt. Orkar inte hamna efter igen!! Detta ända som verkligen är super jobbigt är att man inte får träna!!! var och kollade på träningen idag och det ända jag ville göra var att träna med dom :/
 
Jaja men nu måste jag plugga lite så jag inte hamnar efter igen! Ska verkligen bli bättre på att blogga nu. För det är inte kul med en "död" blogg.
Random bild jag vet men såg så tråkigt ut :P
 
C YA Cornelia
 
(förlåt för stavfel och annat sånt men orkar inte kolla igenom igen)

Kommentarer
Postat av: xoxoxo

härligt att läsa från dig igen, hoppas att du blir frisk snart.
Ditt nya lack då?
Vill se bilden.

2013-02-27 @ 16:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0