Grey Glitter Pointer

Oj, vilken helg!

Oj, vilken helg!
Det hände verkligen mycket saker!
Jag var i stan, jag fotade, jag målade naglarna (water marble)
, jag tränade och jag pluggade.
Dessutom fick vi gäster och sen var vi hos kompisar och sen städade vi.
Hann verkligen med mycket!
Så att klämma in ett blogginlägg var inte så lätt.
Men nu kommer det upp fler igen!
 
Vill ni se en bild på mina naglar??

Denna veckan händer inget speciellt.
Mer än att imon så slutar jag vid lunch!!!
Lärarna ska ha ngt utbildningssak :P
Fast det dåliga är att vi fortfarande kommer ha spanska och sen ska vi dessutom ha prov i matte :(
Men det är fortfarande grymt bra att sluta vid lunch!!
Hmmm... undra vad jag ska göra med den lediga tiden.
Kommer antagligen behöva plugga!
Vi har massa läxor, i No:n har vi ett fördjupningsarbete, en labbrapport och sen ska vi läsa i boken + instuderig. I SV och SO:n håller vi på att göra en tidning, så ska göra ett repotage och en debatt. (båda ska vara på ca. en sida.) SEn har vi glosor i spanskan. Tror det var allt, kanske inte så mycket men det är ganska långa arbeten. Mycket fördjupningar och analyser.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0