Grey Glitter Pointer

Nästan tre dagar utan att ha bloggat!

Det här var verkligen inte bra!
Fy skäms på mig!
 
Förlåt för den dåliga uppdateringen men har helt glömt av att blogga.
Men nu ska jag förklara vad som hänt dessa två dagar :P
 
hmm, ja, vad har jag gjort det senaste två dagarna....
 
Jo, igår låg jag hemma och solade, det var äntligen varmt och soligt ute.
Jag solade och slappade typ hela dagen.
På eftermiddagen runt fem, drog jag och familjen till stranden och åt middag.
Det blev två pizzor och en bra avslutning på dagen.
 
Det var inte dessa pizzor, ska se om jag kan lägga upp bilderna från mobilen :P
 
I fredags... hmm vad gjorde jag då.
Jo jag var med julia hela dagen.
Vi hade det super mysigt, vi köpte glass och lite chips. 
Vi gick ut med hundarna, slappade, kollade på film och hela dagen slutade med att min familj åt middag tillsammans med hennes. Vi hade det jättemysigt! 
Och jag hoppas vi gör om det snart igen!!
 
Ja, det är väl vad jag har gjort det senaste dagarna!
Jag ber verkligen om ursäkt för den dåliga uppdateringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0