Grey Glitter Pointer

Sträckt mig!!

Idag vaknade jag och kände att det gjorde väldigt ont när jag andades.
Jag tänkte att det antagligen inte var något, utan att jag bara sovit konstigt...
Men sen märkte jag att det inte gick över... har typ sträckt mig vid revbenen.
Heheh, visste inte att man kunde det. 
Men det gör iaf väldigt ont när jag andas och vissa rörelser...
Vilket betyder att jag inte kan träna idag!!
Vi har sommaruppehåll, men skulle ha en liten träning idag för det var många som ville inklusevie mig.
Men självklart så kan jag inte träna för det gör så ont!!!
Ååh hade längtat assssss länge efter att få träna igen, ÄLSKAR VERKLIGEN FOTBOLL!!!
 
...me feeling sad.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0