Grey Glitter Pointer

Helgen!

Nationaldagen; torsdag!
    
Vi fikade och hade det mysigt.... sen slappade jag i solen...
Sen ringde Olivia och frågade om jag ville göra något.

Vi gjorde två "vackra" vikgubbar. De blev riktigt snygga....not
Sen var vi ute med hundarna oxå och då såg vi detta fina hus.

Tog färgen slut? eller tappade de lusten att måla?
När det är klart tror jag faktiskt det blir väldigt fint
 
Fredag och nej, jag var inte ledig!
Jag hade skola och åkte till Azaleadalen för att vara där i 2h.
Kändes helt onödigt men det var faktiskt väldigt kul! Skrattade ass mycket!
Sen när vi var på väg hem så tittade vi lite på djuren....

Vi hälsade på herr pingvin och fru säl. Dom var jätte sööta fast hos pingvinerna lukta det skit.
Och en pingvin såg helt konstig ut :(

Sen kom jag hem och solade lite till...

Vilket även mamma, syrran och Zigge gjorde.


Vi fikade lite och åt god mat, grillat!

Tror det var i fredags...
 
Lördagen!
Jag hade ingen träning och fick sova länge. Vilket var skönt!
Sen åkte jag in till stan med Paulina.

Vi fick gratis glass..... hehe vi gick typ fram och tillbaka.. så vi fick typ fyra glassar XD



Söndag!
Idag har jag inte gjort mycket.
Jag var på frölunda torg och shoppa lite med mamma. Som ni kanske såg... inlägget innan.
Sen har jag pratat med Paulina vilket jag fortfarande gör :)
 
HELA HELGEN!
Under hela helgen är det några saker jag gjort typ varje dag.. och det är..

Solat och slappat, bara tagit det lungt.
Sen har jag även...

..Räddat typ flera miljoner dumma flugor, som tror de kan simma!!
 
Det är typ vad jag gjort under helgen. 
Vad har ni gjort??
 
//Cornelia <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0