Grey Glitter Pointer

Vad har hänt idag??

Jo, idag har jag gjort världens träningspass.
Jag och min familj var bjudna på ett släktkalas i majorna.
Pappa var på jaktmarkerna så han kunde inte komma, vilet betyde ingen bil.
Syrran var i stallet så hon skulle inte heller hänga med. 
Då var det bara brorsan, jag och mamma kvar.

Jag och mamma bestämde oss då för att cykla dit, (vi bor på hisingen)
Kevin orkade inte hacka på så han tog spårvagnen...
 
Först cyklade vi till Lekia och köpte presenter.
Våran gamla, men väldigt fina cykel som vi tog hem från tvärålund.
   
Vi cyklad först götaälvbron....
 
...tog en liten paus i stan, glass och dricka. Behövdes lite energi.

Lite bilder från stan, alen tror jag det hette (stav. på alen?)

.. sen till kalaset.. hann börja regna innan vi kom fram. Blev lite blötta men inte så farligt.

Calle blåser ut ljusen på tårtan. Mamma myser med Maja. Tårtan. Massa god fika. Kevin blåser såpbubblor med Maja. En av deras marsvin.
 
Sen när regnet lugnat sig cyklade vi hem..
    
Via den andra bron...
Min snygga mamma!
 
Sen när vi äntligen kom hem kom vi på att hunden behövde rastas och söndags godis handlas.

Söta Zigge.


Lite bilder från promenaden.

Sen när vi äntligen kom hem och gjort allt vi skulle kunde jag äntligen få slappa lite.
         
 
 
 
Men iaf jag och mamma cyklade allt som allt ca. 1,3 mil.
...Upp och ner, hit och dit...
 
Kändes ganska gött sen när vi kunde lägga oss i soffan och slappa.
 
 
 
Fast efter ett tag blev jag EXTREMT uttråkad och kunde verkligen inte ligga still... hehe
Orkar inte läsa igenom detta inlägget... så ursäkta ev. stavfel.

Kommentarer
Postat av: Cornelia (ägaren)

hehe egentligen var det igår eftersom klockan är över tolv XD

2013-06-17 @ 01:43:20
Postat av: Elisabeth T

stavningen.. Kevina orkade inte hacka på.På vad? Du menar haka på att cykla?? Allén heter den. Det gör inget att du har glömt stor bokstav lite här och där :O)

Svar: hahah oops!Tack mamma <3
None None

2013-06-18 @ 21:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0