Grey Glitter Pointer

Frågestund! SVAR

Hej och förlåt för att jag inte lagt ut svaren på frågestunden.
Tänkte att jag skulle göra en video men sen ångra jag mig.
Så nu gör jag ett inlägg ist... HÄR KOMMER SVAREN!
 
 
 
Julia
1. Om du fick välja en sport utan fotboll, vad skulle du gått i då?
2. Hur länge har du spelat fotboll nu?
3. Kan du göra ett inlägg där du visar ditt favortiplagg i gaderoben?
4. Favortiaffär?
Svar
1. Hmm jag tror inte jag hade gått i någon sport då men om jag måste välja.... ridning XD (bara för att du rider)
2. Sen 2009 eller 2010 så typ tre, fyra år.
3. Ja, det skulle jag kunna!
4. Hmm.. min favoritaffär är nog CC på backaplan eller gina tricot :P
 
Paulina
1. VEM gillar du?
2. Favorit låt?
3. Favorit godis?
4. Favorit film/ serie?
5. Favorit artist?
Svar 
1. Jag gillar ingen just nu!
2. Den var svår, har nog ingen speciellt just nu.
3. Lakrits och sura
4. Pretty Little Liars just nu (serie)
5. Har ingen favorit artis lyssnar typ på alla :P
 
Agda
1. Någonsin varit på en riktig fest?
2. Druckit öl eller sprit?
3. Favorit dryck?
 
 
Olivia din bebbe :P
1. Godis eller glass?
2. Bio eller hemmakväll?
3. Pojkvän eller fotboll?
4. Julia eller jag?
5. Vill du göra ngt snart?
 
 
Bert-åke
1. Gillar du mig?
2. Är du en duktig fotbollsspelare?
3. Vänster fotad eller höger?
4. Har jag ett gött skratt?
5. Hur ofta tränar du?
6. Varför tränar du?
Svar 
1. Nej
2. Nja sådär
3. Höger fotad men börjar bli bättre med vänstern nu.
4. Ja det har du säkert
5. tre gånger i veckan plus match
6. För jag tycker det är kul!
 
Den fina
1. Roligaste tv serien?
2. Konstigaste personen i ditt liv? varför?
3. Roligaste personen i ditt liv? varför?
4. Hur ofta är du ute i till exempel biskop eller på majorna?
Svar 
1. PLL den går på tv men har inte den kanalen :P... laddar ner 
2. Ingen aning
3. Ingen aning alla jag är med är roliga.
4. Inte så ofta men ibland
 
Elina
1. Hur länge har du haft den här bloggen?
2. Vrf har du aldrig videoinlägg?
3. Gillar du ngn?
4. tycker du själv du är rolig?
Svar 
1. Ingen aning men kanske typ 2 år 3 kanske.... har ingen aning.
2. Gillar inte att se mig själv på video :P
3. Nej
4. Nja vet inte, ibland kanske XD
 
 
Hoppas jag har svarat på alla frågor!
Vill tacka er för alla frågor, var verkligen kul.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du svarar ju inte på allt! <3

2013-03-26 @ 17:37:09
Postat av: Anonym

Du svara inte på två stycken ??? Någon speciell anledning???;)

2013-04-05 @ 15:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0