Grey Glitter Pointer

Vilken bra start på veckan.

Bra start på veckan, SJUK
 
Att vara sjuk är bland det tråkigaste och jobbigaste jag vet.
Man orkar ingenting och typ sover 24/7
När man försöker göra något blir man trött, yr, mår illa, det slutar med att man går och lägger sig igen.
Sen får man inte vara med kompisar, inte träna fotboll.
 
Jag tycker det är såå tråkigt.
Jag blir rastlös och uttråkadoch då blir jag grinig och trött.
 
Idag är jag hemma och var hemma igår också.
Mår illa och har ingen lust att äta.
Igår kändes det som jag skulle svimmmmmmmma. (men det gjorde jag inte)
 
Idag känns det lite bättre, försöker äta så jag får energi men det går långsamt.
Känner mig ganska utmattad. Men det beror nog på att jag inte äter så mycket just nu.
 
Förhoppningsvis får/ kan jag gå till skolan imon, saknar mina underbara vänner och fotbollen.
Saknar att ha något att göra helöt enkelt.
 
Ha det gött

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror du saknar mig mest!!!

2013-11-26 @ 14:52:54
Postat av: Anonym

Glömde skriva namn förut men du kanske förstod att det var jag //Paulina

2013-11-26 @ 14:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0