Grey Glitter Pointer

✷Knock out✷

Inte konstigt att jag inte mådde/mår så bra.
Igår när min mamma kom hem beslutade vi oss efter ett tag att åka till akuten.
Min mamma ringde först en såndär sjuknummerupplysnings grej.
De sa att jag borde åka till akuten och se om det är något.

Kom hem och jag har en liten lätt hjärnskakning.
Inte undra på att jag är trött. Mår lite illa. Har ont i huvudet och sånt.
Han sa att jag inte får träna den närmaste veckan. Ska ta det lungt.
Ingen TV. Ingen dator. Ingen mobil. Inget läsa.
Det blir svårt... Får väl se hur det blir.
Gör mitt bästa men är svårt, finns inte så mycket att göra.


Blev knocked out och får nu vila i en vecka eller mer.       

Men ville bara säga det och att det därför kan bli dålig uppdatering.
Men det får ni överleva, min hälsa kommer först.
Ha det gött tills vidare <3

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

..men du måste ha fuskat lite med datortiden...eftersom du har lagt upp ett inlägg men det är ok.
VILA så mycket du kan såhjärnan hinner läka ikapp sig.

2013-10-10 @ 22:31:55
URL: http://kapverde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0