Grey Glitter Pointer

Skolveckan

Denna skolvecka är inte som de vanliga, det händer mycket.
Idag
 

Idag var vi på studiebesök, vi åkte till Moskén i högsbohöjd.
Vi fick träffa en Imam som pratade och berättade om islam och sånt.
Sedan fick vi kolla i bönehallen och sedan tillbaka till skolan.
Vi hade två vanliga lektioner, en innan besöket och en efter.
Efter det hade vi gympa på friskis o svettis, vi gick igenom gymmet och testade olika saker.
Kunde inte göra så mycket, var fokus på armarna och lite rygg.
Vilket inte funkar med min axel :(
Och sen slutade vi och nu sitter jag här.
 
Imon
 

Imon ska vi ha några vanliga lektioner och sen efter lunch ska vi på skolbio. 
Ingen lunch i skolan utan vi måste äta påväg till bion, får se hur det går.
Det är någon film som heter BROKEN, har ingen aning om vad det är för film eller vad den handlar om.
Har inga högaförväntningar, skolbio, filmerna brukar vara HUR TRÅKIGA OCH DÅLIGA SOM HELST. 
Det brukar vara filmer som man typ somnar till för att de är så tråkiga. 
Men vi får väl se, antingen är den helt okej eller så får jag mig en sovstund :P
Hahah hoppas på att den är bra!
 
Onsdag
 

På onsdag är det också några vanliga lektioner och sen är det gymnasiemässan.
Ska faktiskt bli väldigt kul!
Vet inte riktigt hur det går till eller vad man ska göra men det blir nog bra.
Det ska bli kul att börja gymnasiet men kommer sakna mina klasskompisar, fast man får ju nya.
Jag tror eller är ganska hundra på vad jag ska gå och vilken skola jag hälst vill gå på.
Jag vill gå: Övrigt hantverk; hår- och makeupstylist och just nu vill jag helst gå på Drottning Blankas.
Fast har inte varit på skolan eller något sånt så får nog göra det.
Så det ska iaf bli väldigt spännande att gå på denna mässan.
 
Torsdag
 

Denna dagen är helt normal, vanliga lektioner och vanliga tider.
Fast vi har slöjd på torsdagar vilket jag tycker är väldigt kul.
Vi gör tröjor i slöjden och jag är hittils väldigt nöjd med min.
Är bara lite rädd att den kommer vara förliten eller att jag ska göra sönder den...
Hoppas på att den håller och passar.
 
Fredag
 

Då är det ännu ett studiebesök, denna gången är det naturhistoriska som väntar.
Minns inte vad det var vi skulle göra där men det blir nog kul.
Detta, fredagar är väldigt korta på min skola, vi slutar runt 12:10 varje fredag.
Så vet inte riktigt om vi hinner med några vanliga lektioner innan eller efter.
Men det får vi nog reda på :)
 
 
Sen är det äntligen helg och det är den härliga ledigheten som väntar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0