Grey Glitter Pointer

En kall förlust.

Matchen började med att himlen öppnade sig, stora feta regn droppar fall från himlen och man blev snabbt kall.
Efter första halvlek låg vi under och den andra halvleken var inget bättre.
Tycker vi kämpade på bra, några bättre en andra, men vi kämpade.
I vissa stunder var vi riktigt bra och i andra var vi mindre bra.
 

Men efter ett hårt och tufft motstånd och kallt regna var matchen slut, förlust.
Och självklart slutade inte det tråkiga för mig där...
Min axel hoppade, knackade, var idiotisk igen och jag kunde inte hålla inne tårarna.
Det gjorde såååååå ont....
Min kompis Rebecca var snäll och hjälpte mig..
Minns typ inget mer en; att det gjorde väldigt ont, att min hand domnade bort och sen blev det lite svart/ blurriiiggt. Sen gjorde det väldigt ont och min mamma kom.

Det var väldigt tråkigt att det slutade så.
Desutom har jag fortvarande ont.
Hela dagen idag har jag bara använt min högra hand.
Den andra, vänstra har gjort ont, varit öm och allmänt jobbig.
Vilket betyder att jag inte kan träna idag (ledsen gubbe)
F**K MY LIFE/ SHOULDER!
 
Något som gör det ännu jobbigare är att all inte förstår hur det är.
Bit ihop. Så ont har du inte. Mes. 
Några grejer jag får höra ofta.
Ibland skulle jag vilja att ni får känna hur ont jag har/ får så ni kanske får lite förstående för hur det är.
Jag fejkar inte, jag låtsas inte. Vem f*n vill gråta och låtsas ha ont och se ut som en idiot. INTE JAG.
Snäll, jag har ont. Jag har en skada. Jag tror jag vet hur ont jag har.
 
Men tack för er som förstår och bryr er :D <3
Betyder oerhört mycket att inte alltid få ta skit för något jag inte kan styra över.

Ja, det var ett blandat inlägg.
Men nu måste jag plugga, har prov och skoljogg imon. (Om jag nu kan springa)
 
Ha det gött så hörs vi, med lite roligare saker <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0