Grey Glitter Pointer

Helloooooo

De senaste veckorna har jag haft ganska mycket att göra så har inte hunnit blogga.
Kom hem förr förra söndagen och sen var det skola. (vilket jag ligger efter i eftersom de började veckan innan) sen blev jag sjuk så hamnade ännu mer efter och sen har jag handlat julklappar.
 
Ja, julklappar :D
Eftersom vi var borta över jul och nyår bestämde vi oss för att fira jul här hemma oxå. Så idag den 24 januari hade vi våran lilla julafton. Tyvärr fanns inte Kalle anka på Tv men vi hade allt annat. Ska skriva ett inlägg om kvällen imon, när jag är pigg och har lagt över bilderna :)
 
Men eftersom jag under denna veckan har fixa packet så tänkte jag att jag kunde lägga upp en liten video här när jag slår in ett packet. Har ju lovat att lägga in några videosar på bloggen så här kommer den första :D
Den kan hacka lite och så men som sagt det är min första video.
 

Jo, på bloggen kommer citat- onsdag att finnas kvar, foto-fredag och sen ska jag försöka lägga ut en video på söndagar. På videosarna jag lägger ut kommer jag antagligen ha filmat själv och därför kanske de inte är så himla bra. Men man måste ju börja någonstans eller hur?! Jag kommer filma lite allt möjligt och om det är något speciellt ni vill att jag ska visa så säg till :D
 
Men nu ska jag hoppa ner i sängen och sova för jag är sååå trött zzzZZZ 
 
 

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

TACK för de fina julklapparna. Jag ser fram emot att få den som inte är klar. Spännande .
Kram

Svar: jobbar för fullt med den lilla julklappen :D
None None

2014-01-25 @ 08:43:23
URL: http://kapverde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0