Grey Glitter Pointer

Ooh måndag...



Idag är det jobbiga måndag och det är skola igen. Är super trött och vill bara vara hemma och slappa men det får jag inte...


Om jag sover lite till och sen vaknar igen är det fredag då?? Snälla, säg att det är fredag!


Jag trodde att måndag och fredag kände samma sak för varandra, att de var lika nära varandra </3 stackars fredag...

Det är måndag och det är egentligen inte dagen som är felet. Det är det som händer på måndagen.... SKOLAN...

Men sen finns det faktiskt bra saker med måndagen oxå. Man träffar sina underbara vänner och jag ska träna fotboll.

Nu ska jag snart gå och byta om och sminka mig lite. Ha en bra (jobbig) måndag.



Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Kram på Dig!

2014-01-27 @ 07:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0